Music runs in my veins

Sitter på bussen påväg till Stockholm, kommer fram runt halv åtta ikväll och ska möta upp Nicki som är snäll och håller mig sällskap den mesta av tiden medan jag väntar på att Nero ska bli klar med att repa eftersom han börjar innan jag kommer och så. Känns bra att få åka tillbaka nu, hoppas det blir bra också. Dock önskar jag att jag kunde ta med mig vårvädret upp dit, vill inte ha snö, uuh.
 
Försöker lyssna på peppande musik osv. Alltså, "Until we're dead" med Overworld, kan inte sätta fingret på om den är bra för mig eller inte, hahah. Lyssnade liksom på den massor när jag mådde intesåbraosv, så kopplar den dit och har lätt att bli misserabel och gråta/bryta ihop när jag hör den. Men den har ju hjälpt så, det är ju bra. Och Anton sa att han finner styrka i den, och ja, faktiskt. Så jag försöker tänka så, jag har ju antagligen gjort det också. Vissa låtar är såna, de sätter sig och man kopplar det till en viss period/tillfälle eller liknande. " Why I have my grandma's sad eyes" är hopplös att lyssna på, blir så nere när jag hör den, men tycker om den så lyssnar på den ibland ändå. Medan man blir glad av vissa låtar! Musik är bäst. <3
 
Börjar bli lite åksjuk nu, så ska avlsuta inlägget här. Här är en random bild;
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Kaka - Simsing.blogg.se

Fan vad snygg du var då :( :D

Svar: Tack så mycket! :3
Sam

2014-03-21 @ 22:53:38
URL: http://simsing.blogg.se/
Postat av: Ronja

Vacker! :)

Svar: TACK!!
Sam

2014-03-25 @ 12:45:33
URL: http://rustandstardust.blogg.se/
Postat av: Lee

Vissa låtar kopplas så starkt till känslor att det inte är klokt ;;

Svar: Ja verkligen. ;-;
Sam

2014-03-30 @ 20:12:43

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0