"Jag är en storm från ingenstans"

Bara tänkter för mycket hela tiden vilket resulterar kaos i hjärnan. Det känns som att det bara byggs på saker, att saker bryts ner igen, sånt som jag byggt upp. Ska man orka leva mitt i allt, när man är konstant trött för att man går upp hur tidigt som helst och slutar sent och har en massa skit på det. Jag vill så himla mycket åka till Stockholm nästa helg, Overworld har spelning där och vill ju se dem. Måste hitta någon att gå med bara och räkna på det om jag har råd med resan. Sen vill jag dit av en till anledning, men det tänker jag inte spoila här, än, haha.
 
Är ledsen, glad, arg och allt på en gång. Så mycket känslor som vill ut. Jag orkar inte med så mycket känslor.
Random bild från min instagram från helgen med systrar. <3
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: MissNosebleed- My Life In Japan!

Vackra du!!
sv: hahah jaaah, såg ännu läskigare ut irl xD
Kramar!

2013-10-15 @ 11:59:08
URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0