Hey instagrampic

 
Håret syns ju lite bättre här iaf! Gillar instagrambilder, även om de ofta ser bättre ut i telefonen. Men men.
 
Det är bra när man är ensam hemma, då kan man lyssna på hög musik och allting utan problem. Man kan springa runt och fåna sig om man känner för det med, höhö.
 
Jag vill köpa vita creepers, har ju svarta, men vill ha fler, tycker om såna skor. Sen vill jag köpa massa nya kläder också, det har jag inte gjort på länge. Men så är det när man är fattig.Vill lära mig något instrument också, velat det länge, kanske borde ta tag i det någon gång med. Har ju kunnat lite gitarr, men vet inte hur bra det är nu liksom, har ju glömt så mycket. Kanske man ska försöka ta upp det igen och bli awezome på det. Hoppas kan man ju i alla fall. Måste köpa en gitarr först, kanske kan snylta på pappas sålänge, busigt värre. Spelar ni något instrument? Eller sjunger ni kanske? Jag är kass på att sjunga, önskar jag var duktig på det. Hade varit roligt. Nu får jag sjunga i min ensamhet när ingen hör, hehe.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Olivia

Orkar inte med hur snygg du är Sam :(
Du borde spela gitarr! sen lägga ut massa extrordinära covers :D
Jag kan spela lite gitarr och kan sjunga. synd bara att jag har så pipig röst att den ändå inte låter bra haha

Svar: Åh, men hallå, tack. ): Haha ja, en dag kanske. :3 Åh, awezome! Awh, åh, typiskt, haha. Det går ju alltid och öva rösten också kanske!
Sam

2013-02-08 @ 19:52:28
URL: http://radioaktiv.blogg.se
Postat av: Lee

Håret var ju jättetufft *-*
Vill också ha fler creepers, och kunna spela instrument. Har en gitarr och kunde spela en låt, och några ackord, men nu har jag glömt allt och jag har alldeles för dåligt tålamod för att lära mig :c

Svar: Åh men tack. *-* Var längesen jag gjorde så nu, haha. Ja, de är ju så fina! Åh, fuskis, awh åh, det är jobbigt när man glömmer och när man har dåligt tålamod. .-.
Sam

2013-02-08 @ 20:56:28
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Walter

Jag spelade piano i tre år och började med gitarr ungefär samtidigt, men jag orkade aldrig öva så nu är jag säker jättekass. *-*

Sv: oj, jag såg att Mina Rädslor var två gånger nu. XD måste ju ändra det, haha

Svar: Åhå, vad fint. *-* Illa ju, wehe. Gör det, HAHA
Sam

2013-02-09 @ 14:39:12
URL: http://nox.webblogg.se
Postat av: Emelie

Supersnygg frisyr! :D

Ja, du borde ge dig på att spela något instrument, det är skoj :D
Jag har ju en bas men jag har tappat bort min stämmare och jag kan inte stämma själv :c Sen spelade jag gitarr och lite piano förr men sen gick båda mina gitarrer sönder när jag var sexton och sen dess har jag inte spelat så jag kommer knappt ihåg någonting, men jag vill gärna köpa en stålsträngad gittar att ha och spela på, tycker dem är så underbara :D

Svar: Tack! :'3 Ja, när man väl lär sig så är det ju det, hoho. Åh nej, vad trist. :c Du kan inte skaffa en ny? Låter ju skoj ändå ju, det får du göra, så kan du ju fortsätta spela med ju. :3
Sam

2013-02-09 @ 22:27:01
URL: http://emelieangelstar.webblogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0