Sushi ~

Åkte till Borås en sväng och där träffade jag Lee och hennes mamma. Fick sushi av Lee, nomnom. <3
 
 
Glömde dock köpa vit kajal och så som jag tänkt. Aja, får ta det en annan dag. Borde inte köpa något mer innan Stockholm, så jag inte är snorpank när jag är där...
 
Vill så badly ha en systemkamera nu. Måste spara ihjäl mig så jag kan köpa en snart. Hoppas på pengar i julklapp och jobb snart, uuh. Sen ska jag stjäla folk som kan vara modeller, hehe.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Sandy

åh vad gott med sushi. <3

Svar: Ja, nomnom. <3
Sam

2013-12-04 @ 21:01:55
URL: http://nox.webblogg.se
Postat av: izzo

Vad funderar du på att köpa för kamera om jag får fråga? c: Funderar nämligen själv på att köpa en men har svårt att välja vilken!

Svar: Vet inte vilken det blir en. Funderar på en Canon iaf. Kollar runt och får se när jag har pengarna! <:
Sam

2013-12-04 @ 22:56:50
URL: http://somiador.blogg.se
Postat av: Cosmopolitan Cocktail

Hi there Dear, are you truly visiting this website daily,
if so after that you will without doubt take fastidious
know-how.


Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0