Reindeer

 
Köpte cirka världens gosigaste tröja idag. Fanns bara XL och dessutom bara en kvar, så den är stor och som ett tält. Men det funkar ändå för den är så gosig och det är renar på!! Har alldid velat ha en stickad tröja med renar så blev glad när jag hittade den. <3 Kommer bo i den nu. Renar är så fina.
Ska inte tvätta den i tvättmaskinen, det råkade jag göra med båda de andra goströjorna och de krympte och blev stela och äkliga, haha fff. <//3 Ledsen. Blir handtvätt. Dessutom glömdes min käraste Batmantröja på festen i Stockholm, så den lär jag ju inte se mer av om jag inte har en jädrans tur. Får väl köpa en ny, Gråter. Alla mina favoriter. Ren-tröjan är dock en favorit nu.
 
Ska hämta paket när mamma kommer hem, spännande. Väntar på tre grejer, så får se vilken av sakerna det är. Fick dessutom ett till paket med ögonfransar idag som jag hade glömt bort, haha. Så har typ 30+ par nu. Tjuhu.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Men nej vilken otur haha D: är så nojig på alla mina goströjor så handtvättar dem även fast de kanske inte ens behövs, haha
Rentröjan ser sjukt mysig ut ;-;

Svar: Ja. ; ___ ; Haha men det är bättre att vara på den säkra sidan. DEN ÄR JÄTTEGOSIG
Sam

2013-12-22 @ 18:19:29
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0