Loka, goodbye and sushi

 
Jag var tvungen att testa dessa jag med! Min favorit var den rosa, strawberry ice cream. Har ni smakat dem och vilken tyckte ni bäst om? Hehu.
 
Träffade Lee en stund innan hon skulle åka tillbaka upp till norr igen. Var inte kul när hon skulle åka, uh. Kommer sakna henne massor och hoppas vi ses snart igen. Men det blir väl typ till sommaren. Tur vi hann ses innan hon for idag i alla fall. <3 Efter det så gick jag och åt sushi i min ensamhet.
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: melinda

ååh gott!!

Svar: Ja, nomnom!
Sam

2013-04-28 @ 13:32:52
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
Postat av: Lee

Drack mest av chocolate shake, men tror jag gillade den rosa eller den gula mer... eller... jag vet inte ó.ò Alla var goda på konstiga sätt!
Kommer sakna dig >: <3

Svar: Awh åh, haha. ó.ò Knas! Kommer sakna dig massa med. <3
Sam

2013-04-28 @ 17:45:04
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0