Lovely times ♥

Hejsan hoppsan!
 
Nu har jag kommit hem efter en fin vecka i Falköping. 
Sov hos syster under helgen och var på inflyttningsfest hos syster Trulz, mys! Sen sov jag under veckan hos Trulz. Det har blivit massa film, pizza, tacos, picknick och mys! Sen träffade jag Emil och Ida och folket som var hos dem. Vi spelade lite tv-spel och sånt fint. Sen blev jag "medtvingad" att dygna, haha. Hade på massa film i bakgrunden, var ute klockan sex på morgonen och gick runt lite, sov ca en halvtimme något sammanlagt. Jag och Trulz satt i hundsängen och tittade på stjärnorna, hoh. Efter att jag varit vaken i ca 40 timmar så somnade jag, vaknade vid nio och var fortfarande trött.
 
Blev picknick innan jag for hem idag och känns som jag håller på att bli sjuk, ont i halsen och grejer. Var ute ganska barklädd och så, men skyller på Niklas för han blev sjuk först... Hehe.
 
Jag och Ida blev cheekskompisar! 
 
Smoothie på bara frukt, bästa! 
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Mys :'3

2013-09-08 @ 23:30:50
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0