Ibland ganska ofta känner jag mig kort

Hamnade hos Niklas igår, var tvungen att ta kort på längdskillnaden... Går liksom knappt till hans axel. </3 (Ser längre ut på bilden än irl...) Han har sina snygga rosa pilotbrillor med. Är även anundsjuk på hans tungpiercing. Är avundsjuk på alla med tungpiercing.
 

Skulle åkt iväg en sväng idag med men det blev inte så, har varit hemma och haft det trist istället. Orkar inte med denna dagen. Dåliga dag. Ska nog träffa Walter imorgon dock, har inte träffat henne på länge så det blir fint. <3 Sen kommer nog syster på torsdag och jag kanske åker till Falköping i helgen igen. Det är bra, då slipper jag vara ensam så mycket.
 
 
Fick hem två nya peruker också, men har inte fört över några bilder till datorn än så tar från instagram, haha.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Rebecca

Hej!:) jag har frågestund på min blogg, hade varit kul ifall du hade ställt en fråga till mig!

2013-09-10 @ 20:09:35
URL: http://beccarosan.blogg.se
Postat av: Lee

Men jävla fino .-.

Svar: Ah eller också är det du som är det!? .-.
Sam

2013-09-12 @ 13:36:31
Postat av: Sandra

Asså herre min jävla gud kan du göra en sminktutorial? Du sminkar dig så äckligt jävla snyggt!

Svar: Uuhh åh, tusen tack! Jag är ganska dålig på sådant, men kan försöka fika en i alla fall!
Sam

2013-09-14 @ 23:07:28
URL: http://sandralindfors.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0