Stockholm, Overworld ♥

For till Stockholm över helgen och det var asbäst, träffade massa nytt fint folk och Overworld var bra och så duktiga på scen.
 
 
 
Efter spelningen blev det party och efterfest hos Anton, somnade där, inte för att jag sov så mycket, men ändå, heh. Jag och Endigo tog massa tjusiga bilder mitt i natten och dagen efter. Jättefint var allting! Tack vare Emma så kunde jag gå på spelningen, eftersom att hon fixade så jag hade följe med folk dit. Så tack till Emma. <3
 
Endigo blev ett svart spöke, hehe.
 
 
Sista dagen blev det Chai Latte med Endigo, sedan mötte jag upp Kitcha och hängde med honom (råkade hälla kaffe i hans fina nya hår, uhu...) innan vi träffade Endigo igen, myys! Sen var de snällla och höll mig sällskap till bussen gick, finisar. <3
 
 
 
Hade det jättefint i Stockholm och hoppas verkligen jag kan åka tillbaka snart. Saknar det redan massa. Vill bo närmare, eller där... Behövde verkligen komma bort hemifrån, så skönt.
 
Ni borde även kolla upp deras band om ni inte gjort det, Overworld och Crestillion! ~
 
Hugs!

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Oliiiivia

Låter supermysigt!
Fin du är Saaaam

Svar: Det var deeet!! Du är också fin Oliiiviaa!
Sam

2013-10-31 @ 10:56:05
URL: http://radioaktiv.blogg.se
Postat av: Lee

Åh det låter så fint alltihop *-*
Skulle också vilja se Overworld, hoppas de spelar snart igen och att jag kan se dem då :c

Svar: Det var det verkligen. ; _ ; Awh jae, de är fina! :c
Sam

2013-11-01 @ 09:32:07
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0