Äventyr ~

 
Hemma igen. Träffade vänner och sov hos Kikki, som jag inte fick bild på, men hennes katt fick jag bild på dock. Så söt och gosig. Men tuggade på mobilsladdar... Vi traskade hem till Kikki halv sju på morgonen, trevligt, haha.
 
 
Mobilen vill inte kopplas till datorn så fick bli instagrambilder...
 
Dricker te och klappar katt, ska se på senaste avsnittet av The Vampire Diaries också tänkte jag. Det har ju börjat igen, i alla fall i USA, hehe. 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Esmeralda

Tjena! gillar du träningsbloggar?

Då kanske du (om du vill såklart) kan kolla in min och säga vad du tycker och om du gillar den så får du gärna följa den via bloglovin (Säg till så följer jag såklart din tillbaka ;) )

Kramis kramis på dig ^^

2013-10-21 @ 21:12:03
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0