Soon...

Vaknade av en mardröm inatt och var rädd att jag skulle fortsätta drömma sånt när jag somnade om, men det slapp jag tack och lov. Sov bort konstiga tankar och grejer från dagen innan. Phew.
 
Så idag har jag äntligen fixat biljetter till Stockholm, whi. Åker dit nästa helg igen. <3 Ska få lussekatter då! Och imorgon blir det Göteborg med syster som har en överaskning åt mig, spännande!! Sen på fredag ska jag möta upp Lee, vi ska ha myskväll och sen blir det BVB på lördag. <3 Åhhh, som jag längtar efter både Lee och konserten! Så blir Göteborg hela helgen, myys!
Bra fortsättning på veckan som det ser ut som, det gillas. ~
 
En random bild på det;
 

♔ Kommentarer till Sam ♔

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0