"If I can't have you, then nobody will, Because, You're the spider in my head"

 
Orkar inte med alla dessa tankar och känslor. Speciellt när jag inte vet vart jag har dem någonstans eller någonting. Varför ens. Tycker inte om att prata om mina känslor för jag känner mig så dum varje gång. Tar liksom aslång tid innan jag berättar för någon. Alltså, vem bryr sig ens. Nåväl, jag behöver väl skriva av sig och det är inte många som läser detta ändå så. Huuuhu.
 
Saknar folk så mycket. Vill vara där nu.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Monticha

Jag bryr mig om dina känslor och vill veta vad du tänker och känner.
Fina du, jag saknar dig.
Förlåt för att jag inte kunnat träffa dig de senaste..
De dagar jag kunnigt så har jag varit rädd för att gå ut.. förlåt för det.. <3

Svar: Puss fina, saknar dig också. Det är ingen fara vännen, vi tar det en dag när du orkar och kan, inget att be om ursäkt för. <3 Bara att höra av dig när du kan!
Sam

2013-11-25 @ 00:17:11
URL: http://Monticha.blogg.se
Postat av: Lee

Jag bryr mig också! Och förstår att det är svårt att prata om, jag tycker det kan vara skitjobbigt att prata om känslor jag med. Men du vet att jag alltid lyssnar, yo <3

Svar: Tack, detsamma. Ja, fya. Vi pratar om allt och inget när du kommer ner vännis. <3
Sam

2013-11-26 @ 11:15:29
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0