Monday ♔

 
Hejsan hoppsan!
Jag fick en avi idag, och det stod att mitt paket skulle vara på Ica efter fyra. MEN DET VAR DET INTE ALLS! Var där två gånger, men får komma tillbaka imorgon igen och hoppas att det kommit dit då. Så fick gå hem igen... Blev lite sur. Det ända bra var ju att jag fick en ganska lång promenad, 1 timme och 20 minuter typish. Har gått nästan en mil sammanlagt idag, heja heja.
 
Annars har jag ätit sushi i parken inne i stan. Nom. Tänkte lägga upp bild på det, men har inte orkat lägga in de bilderna i datorn... Ni får en instagrambild sålänge, hehe.
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Walter

Men vad tråkigt att du får vänta ännu längre! Fast skönt att gå ändå ju, hehe.
Och sushi, nom. *-* <3

Svar: Ja, men idag så! Hehe ja. Nomnom, indeed! *-* <3
Sam

2013-05-06 @ 23:21:30
URL: http://nox.webblogg.se
Postat av: Lee

Åh sushi... .-.

Svar: Nomnom. .-.
Sam

2013-05-18 @ 12:49:21
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0