"Alla som inte dansar"

Hai!
Jag längtar tills nästa månad för då kommer mina kära vänner Lee och Cody hit, whi. ♥ Har inte träffat Lee sen april  och Cody sen juni förra året, så kan ju säga att jag saknar dem väldigt mycket. Kommer ju ha praktik på veckorna, men slutar vid två så det är ju inte allt försent i alla fall. Sen kan jag förhoppningsvis ravea med dem på helgerna! Ska fira Lee med picknick eftersom hon fyller år i slutet av juni.
 
Börjar på praktiken imorgon, på ett kattpensionat i Gällstad. Ska ta hand om katter och så, heh. Har varit där och jobbat lite innan, när jag var yngre. Måste gå upp vid halv sju-kvart i sju dock, ugh. Sen cykla dit, tur det inte tar så lång tid att cykla.
 
Har även skrivit en packlista inför nästa helg, åker ju till Halmstad på torsdag och stannar över helgen. Så börjar väl packa på tisdag-onsdag, eller ja, det ska vara klart på onsdag efter som jag inte har tid till det på torsdag, hehe. Ska försöka hinna gå till Shock och köpa hårfärg med om jag kan när jag kommer till Göteborg.
 
Instagrambilder;
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Olivia

Åh du kommer säkert vara helt sönder klöst efter praktiken, men fett mysigt med katter!

Svar: Hahaha ja, kanske, man vet aldrig... Jaa!
Sam

2013-06-16 @ 15:22:51
URL: http://radioaktiv.blogg.se/
Postat av: Walter

Måste träffa dig snart med ju, och förhoppningsvis kan jag ju joina picknicken :>

Svar: Ja, verkligen, var längesedan nu. Och ja, eller hur. <3
Sam

2013-06-16 @ 23:49:41
URL: http://nox.webblogg.se
Postat av: Lee

Ååh jag längtar till juli, wää ;-;

Svar: Jag med. ._.
Sam

2013-06-21 @ 11:43:18
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0