En dag i Borås

Hejsan folk!
 
Igår var vi hos mormor och fikade eftersom hon fyllde år. Hade skjorta med, gillar skjorta, men har inte användt det så mycket det senaste. Men iaf, det blev Spiderman när vi kom hem, hehe.
 
Var en sväng i Borås idag med, så nu har jag köpt klart presenterna till Lee-Lee. Ska bara slå in dem med, men det är ju en annan sak... Får ta det i helgen. Träffar henne förhoppningsvis på söndag, var liksom tre månder sen sist ungefär. Saknar den token. <3
Kom fram en tjej och berömde mitt hår och uutseende och grejer med, så gulligt! Det gjorde min dag, haha. Fint namn hade hon med (det slutade med att vi blev vänner på facebook). Tycker det är roligt när folk vågar komma fram så, hoh. 
 
Sen köpte jag Frapino med (även om min mage inte riktigt gillar det...)
 
 
Skulle träffat Cody idag med egentligen men blev inte så. </3 Han kom till Sverige igår så. Men ska förhoppningsvis åka in och träffa honom imorgon istället, har ju inte träffat honom sen förra sommaren så saknar honom ju, uhu. <3

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Wee snart ses vi *-* är nyfiken på presenterna med, wat wat o:
Vill prova frapino o.o

Svar: Hihoo bra. :3 Gör deeet, hhuuuuhu
Sam

2013-07-12 @ 17:34:06
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: vanja

gott :)

2013-07-13 @ 17:17:16
URL: http://vvanja.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0