Slå mig i ansiktet

Alltså åh, fy vaf jag hatar såna "fuldagar". När man bara känner sig så ful att man bara vill slå sig i ansiktet ungefär. Så sitter man och tittar på massa fina och vackra människor och kännes som en sopa ungefär, haha sopa, men ja, you get it. Känns så värdelöst när man kännes så för ofta ju. Avundsjuk på alla fina människor. Svårt att låta bli att titta, får väl skylla mig själv då antar jag. 
 
En sak som jag tycker om är att jag kan se så androgyn ut i alla fall. Plus i kanten, eller något, sa något bra om mig själv, händer inte ofta. Tänk bra saker om er själva, inte massa dåligt, då blir man bara ledsen. Försök i alla fall. Även om det är satans svårt. HUA. Det borde jag med göra.
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Olivia

Åh. tycker du är otroligt fin och du kan omöjligen ha fuldagar :(

Svar: Men åh, söt du är då, fast det har jag. ):
Sam

2013-02-03 @ 22:49:03
URL: http://radioaktiv.blogg.se
Postat av: Amanda

Men vad söt bild >:
Och yes, hatar såna dagar av hela mitt hjärta. Så otrooligt roligt när man får dem för ofta också. Det tråkiga är väl att de man själv sitter och beundrar tycker de själva är fula, och så finns det någon annan som tycker man är fin, fastän man själv inte gör det. Ond cirkel ffs.

Svar: Åh men tack. >:Samma här, verkligen hemska. Visst är det, super liksom.. Ja, jo det är väl så egentligen. Det borde man ju ha i åtanke också, men det är ju svårt när man bara ser hur fina de är. Ibland är det ju svårt att tro att vissa personer känner så, även om troligtvis de flesta gör det. Ja, dålig ond cirkel. Men man kanske kan uppskatta någonting sen, om man känner så också. Jag vet inte, men. Fast de borde inte få vara där så ofta, dessa dumma dagarna. Vi slår dem, hårt. Uh. Hej långt svar.
Sam

2013-02-03 @ 23:33:19
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Anonym

du som är så fin :c har också fuldagar, rätt ofta faktiskt. hata fuldagar.

Svar: Uh, tack. :c Samma här. Ja, verkligen, fya.
Sam

2013-02-09 @ 17:04:25

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0