Lenses

 
Linser blev det, yey. Nu ska jag spara pengar också, woah. Börjar bli lite trött, undrar om jag kan sova om jag lägger mig nu. Somnade sent inatt och orkar inte ligga och vara vaken länge innan jag somnar. Men kanske ska försöka ändå, om jag ska in till stan imorgon och så. Nåväl, ska sluta och skriva så mycket om det där, haha fail på mig.
 
Nu är det snart mars och jag hoppas att det blir vår snart. Solen har ju tittat fram lite nu de senaste dagarna, det är ju toppen det. Kommer säkert komma något pissväder i någon vända innan det vänder helt. Men ljusare märks det ju att det blivit, yey!

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Olivia

Nu är det ju perfekt! Sol och snö och varm fast kallt. hoho

Svar: Bättre än kall vinter, men vill gärna ha varm vår nu, haha!
Sam

2013-03-01 @ 11:23:47
URL: http://radioaktiv.blogg.se
Postat av: Lee

Ögonfransarrr!

Svar: Nä vart då? s: Höhöö
Sam

2013-03-02 @ 15:50:49
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0