I'm back!

Sådär ja, tillbaka efter en lång och välbehövlig paus och nu med ny blogg. Yey! Har hänt och händer så mycket på en gång nu så får lite svårt att tänka ordentligt. Men har saknat bloggandet lite med, skönt att ha någonstans att skriva och så. Lee var jättesnällis och hjälpte mig att fixa med designen, clover.blogg.se, besök henne, hon är awezome!! Tackis Lee Bear. ♥ Ska försöka fixa en header så fort jag kan, tycker bättre om att ha det.
 
Vet inte hur många som följer med från min gamla blogg och hur många som är nya som hittar hit. Kan försöka skriva några rader om mig själv här i alla fall, hehe.
 
Jag kallas Sam, är 19 år, snart 20. Förstår inte riktigt själv att jag är så "gammal" snart, haha. Gillar vänner, musik, pandor, katter, teckna, skriva, rolla, bjd, fotografera, youtube, tatueringar och piercingar. En hel del mer, men orkar ju inte skriva allt heller! Ni kommer ju få reda på mer. 
Jag gillar inte laktrits, tomat, vintern, krig, ångest, att vara ledsen osv.
Jag har nu bott i Norge hos min pappa i ungefär fem månader, men flyttar hem till Sverige igen i slutet av februari igen. Känns lite blandat över det också, men valde det själv, både att flytta hit och att flytta hem. Har ju allting där. Dock är jag lite rädd över det också, om jag inte kan flytta till egen lägenhet snart. Får i vilket fall hoppas att det löser sig.
 
Nu avslutar vi här för denna gången, här är en nytagen bild;
 
Ha det fint och hoppas ni finner det skoj här, hähä.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Häj igen och varsågod! <:
Nice att du ska börja blogga nu igen så har jag något roligt att läsa, hoho. Av någon anledning tycker jag det är kul att du inte gillar tomat... -.-

Svar: Whee. <: Awh åh, gullig du är, hoh. <3 HAHA jaså?
Sam

2013-02-03 @ 01:24:37
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Olivia

Found ya!

Svar: Yaay!
Sam

2013-02-03 @ 01:52:02
URL: http://radioaktiv.blogg.se/
Postat av: Emelie

Välkommen tillbaka till bloggvärlden! :D
Hoppas du får tag på en egen lägenhet, fina du :)

Svar: Tack! :3Hoppas jag med, tack, fining!
Sam

2013-02-03 @ 20:41:03
URL: http://emelieangelstar.webblogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0