Bazinga!

Kollade ikapp TBBT igår, så nu har jag sett alla avsnitt av det med. Haha. Det var roligt så länge det varade, höhö. Kanske kollar på det igen någon gång, har ju sett alla säsonger av Skins tre gånger hittills, eheh.
 
Jag måste färga mitt hår snart, är så trött på det och stör mig bara. Uscha. Får lust att klippa det ibland, men det ska jag låta bli, kommer bara ångra mig. Alla dessa problem. Ska i vilket fall inhandla hårfärg, ny hårspray (den jag har nu har jag haft sen september, duktig som haft den ett halvår nästan) och lite annat krafs. Hehe. Måste spara undan pengar till konserten också, men förhoppningsvis får jag pengar när jag fyller år. Så man kan köpa en tröja liksom. Kom på lite mer saker jag ska köpa, men det är hemligt just nu så det kan jag inte skriva här.
Hint: julklappar/presenter.
 
 
Den 8:e åker jag hem till Sverige igen, kommer dock hem till mamma den 9:e. Så det är två veckor dit. Måste fixa internet då med. Sen ska jag träffa massa folk troligtvis. Trevligt.
 
Såg några pandakex med chokladfyllning i affären med, måste prova såna. Kanske gör en video när jag provar i så fall, om jag känner mig kreativ, hehe.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Olivia

vilken färg ska du färga??? :D

Svar: ... :3 Det får du seee!!
Sam

2013-02-25 @ 15:39:38
URL: http://radioaktiv.blogg.se/
Postat av: Lee

Shit vad fort det gick att titta ikapp o.o
Jag måste också färga håret :c

Svar: Ja, tog mig typ en vecka att titta på alla sex säsonger. ; A ; Det är så tråkigt när man måste, roligare annars, häääh
Sam

2013-02-26 @ 13:08:46
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Emelie

Blir fint vad du än gör med håret, du passar i allt ju :D
Oj, det kallar jag att kunna hålla en hårspray länge! :o Min tar slut på en månad ungefär, en flaska på 400ml haha :c

Svar: Awh tack! :3 Haha ja, förvånad själv faktiskt! Har inte använt den så mycket i vissa perioder, så det är inte så konstigt kanske, haha. Awh ja, blir lätt så ibland. :c
Sam

2013-02-28 @ 15:25:39
URL: http://emelieangelstar.webblogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0