All those dreams...

Jag drömde att de bombade i Sverige inatt. Det stod massa höga hus på rad, så var det massa blandat folk i alla husen. Det var folk jag känner, youtubnissar och andra som jag inte har en aning om vilka det var. Sen så fick någon snubbe för sig att dela ut något pris till min syster mitt i allting. Sen när man ställde sig vid fönstret så såg man hur de bombade ner hus för hus och den stjärnklara himlen fylldes av sjukt mycket stjärnfall. Alla tittade på dem och önskade innan vi sprang och skulle gömma oss för bomberna. Det var konstigt att ingen sprang därifrån tidigare liksom, men man visste inte om man skulle dö eller överleva. För det fanns en chans att man kunde överleva. Men jag vaknade innan de hann komma till vårat hus.
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Emelie

Det är så obehagligt med såna drömmar där man är rädd och inte vet vad som ska hända :( Hemskt med såna katastrofer :(

Svar: Ja eller hur, fy. >:
Sam

2013-02-21 @ 16:31:25
URL: http://emelieangelstar.webblogg.se
Postat av: Olivia

Åh tur att du hann vakna. <3

Svar: Jaa, kan inte låta bli att undra hur det skulle gå dock, haha. <3
Sam

2013-02-22 @ 12:14:28
URL: http://radioaktiv.blogg.se
Postat av: Lee

Knepig dröm :c Fast det är sånadär som man (i alla fall jag) tycker är mer intressanta att drömma, heh

Svar: Ja. >: Samma här, haha. Så länge de inte är mardrömmar är jag nöjd, haha. Gillar inte mardrömmar!
Sam

2013-02-26 @ 13:00:45
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0