God Jul

Fem muinuter kvar till julafton, är jättetrött och försöker hitta julpeppen. Har fixat en liten julklapp som jag fnissar lite fult åt för mig själv. Kommer nog att bli en lugn jul, helt okej för min del. Tråkigt med en jul som ser ut som höst när man tittar ut, ingen vit vinter här inte. Men men, så är det.
 
Gick upp halv sex imorse för att dra till utbildningen, sen tillbaka till syster och fixade inför morgondagen. Vi hamnade på kvällsfika hos Daniel en stund också, trevligt!
 
Nu blev klockan tolv, så god jul alla och hoppas ni får en fin fin jul! Det ska jag ha hoppas jag, även om peppen inte infinner sig så mycket än. Ehe.
 
Nej, nu ska jag göra ett försök att sova. Godnatt och god jul alla. ~
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0