"Reeinders are better than people"

Åker till Stockholm imorgon igen. Känns bra, men lite fundersam över saker, men hoppas att det löser sig när jag kommer dit osv. Det är ju en viss liten sak där uppe som fått mig att må som en berg och dalbana sen jag kom tillbaka därifrån.
 
På lördag blir det konsert med Sanne, 30 Seconds To Mars ska vi se, ser fram emot detta! Ska bli massa fint att se dem live och även träffa Sanne och umgås ordentligt för första gången på länge. Ska försöka ta lite bilder med kameran denna gången med, ehe. Om jag tar med den då.
 
Har i alla fall fixat lite på min vägg bredvid sängen, det börjar bli lite fint. Med citat, biljetter, självlysande saker och grejer. Hoppas på ett bra resultat!
 
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: milina.blogg.se

herregud vad snyggt hår!

Svar: Tack så mycket, huhu~!
Sam

2014-02-19 @ 01:12:02
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: london

tror att det slank in ett litet slarvfel i din rubrik ;)
than*?

Svar: Oooopppppsssi
Sam

2014-02-19 @ 02:03:29

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0