Sam rantar om året och livet

Alldeles för mycket tankar i huvudet just nu. Massa blandat. Jag är så himla glad över alla nya människor jag träffat under, året, mest under hösten dock, även tagit upp kontakten med vänner. Även om jag är rädd så är jag glad. Det är svårt för mig att verkligen lita på folk, men jag ger dem alltid en chans. Vissa har satt sig så nära hjärtat på så kort tid.
 
Om man tittar tillbaka på början av året så var jag så himla ledsen då Lee skulle flytta långt bort, därav blev jag inte jättebra vän alla gånger, även om jag såklart ville att hon skulle ha det bra, och trivas. Jag visste att hon behövde komma bort. Jag grät varje dag i flera veckor, utan att överdriva. Trodde inte jag skulle repa mig så bra som jag faktiskt gjort. Jag var ensam och träffade nästan ingen alls fram till sommaren. Lee och Cody kom på besök, jag träffade lite andra vänner och systrarna. När jag sedan gick på Kerbera's spelning så kände jag ingen alls, men träffade fint folk där, även på Overworld's spelning. Folk var så fina och snälla. Träffade så mycket nytt folk. De tog hand om mig och jag kände mig riktigt glad för första gången på länge. Jag vill inte tappa greppet om dem, är rädd för att skrämma bort folk, göra fel eller vad som helst. Att vara på Rockbitch Boat var något av det bästa som hänt, massa nytt folk där också. Jag var glad. Jag mår bättre när jag är uppe i Stockholm, alltid ledsen när jag måste åka därifrån. Jag är så glad över att träffat så fina människor och ha så fina vänner. Jag känner mig lätt ivägen och allt, men försöker ändå ta åt mig av det bra de säger och inte tänka för mycket på hur det kanske är osv.
 
Att mina känslor gör att jag inte fattar någonting och inte vill känna någonting alls ibland är ju en annan sak. Jag önskar bara jag kunde veta vad andra kände också ibland, hade gjort saker lite enklare.
 
Jag har varit upptagen varje helg flera veckor i rad och det kommer fortsätta lite till. Känns skönt, även om man kanske behöver vila ibland. Men med tanke på att jag varit hemma så mycket och inte vill vara hemma så är det skönt att vara ute och hitta på saker. Snart är det konsert igen, som vi väntat på ett år snart. Då får jag även träffa Lee som jag inte sett sen juli. <3
 
Tack till alla mina finaste bästaste vänner! <3 Random pics med några. ~
 
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: MissNosebleed- My Life In Japan!

DU SOM ÄR SÖT!!

2013-11-15 @ 16:52:26
URL: http://missnosebleed.blogg.se
Postat av: LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

snygg du är!

~Bat kisses ^V^

Svar: Tack du, hehu
Sam

2013-11-17 @ 19:44:40
URL: http://litziumworld.blogg.se
Postat av: Lee

Saknar dig jättemycket, finis .-.
Kändes jättejobbigt att vara ifrån dig när jag visste att du mådde så dåligt, men är glad att höra nu att du träffat massa nytt roligt folk och att du får må bättre <3 önskar bara att jag kunde åka ner oftare och träffas, och att det inte är så förbannat långt och dyrt att åka. Grrr.
<3

Svar: Saknar dig också, massa, fina du. .-. Gose du. <3 Ja, jag med, även om alla bor långt bort, hua. Försöker i alla fall. Önskar jag med, och jag hoppas jag kan komma och hälsa på dig där uppe snart också, kanske kommer upp med Endigo i april i alla fall, let's see what happens. Det suger att det är så långt och dyrt, ughhgu. Puss!
Sam

2013-11-20 @ 19:05:37
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Lee

Vore ju hur fint som helst om du kan komma upp med honom <3 Nu när jag har jobb kanske det blir svårare att stanna "länge" när jag hälsar på, men eftersom jag får mer pengar kanske jag kan komma oftare i alla fall ;-; <3

Svar: Ja verkligen. <3 Förhoppningsvis så får jag jobb snart med, ugh... Men ja precis, det låter bra. ;-; <3
Sam

2013-11-25 @ 16:13:28
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0