Riga, sjukling och julrant

 
Den enda bilden jag tog på Riga, orkade inte redigera något för jag är trött och sjuk... Tagen från båten när vi var uppe på däck.
 
Är sjuk fortfarande, fy vilken förskylning jag fick. Har inte kunnat vara på praktiken de två första dagarna, uh. Men förhoppningsvis så kan jag gå imorgon. Skulle kanske dratt till Göteborg och träffat en vän med, men det gick ju typiskt nog inte nu, när han faktiskt var här nere. Får ta den fikan när jag drar till Stockholm istället hoppas jag! Som jag förhoppningsvis kommer åka tillbaka till snart, kommer lägga massa pengar på resa nu känner jag. Eh. Måste få ett jobb. Ska färdigställa mitt cv igen och skicka till massa ställen, söka i Stockholm också tror jag nog. Får se vad som händer.
 
Nu är det inte långt kvar till Black Veil Brides konserten, ååh! Hur awesome!?
 
Insåg att man måste fixa julklappar också, åååhhhh... Orkar inteee, haha. Känner verkligen inte för att ha jul alls just nu? Visst är den fin och mysig, men usch, har bara ångest över det nu. Vet inte vart jag ska vara eller någonting. Ingen aning vad jag ska ge folk heller. Får börja leta. Tycker bättre om att ge random presenter till folk, för det känns inte lika "tvingat" på samma sätt, även om man köper julklappar till bara några stycken. Eller hur man nu ska säga. Ser ju fram emot lussekatter i alla fall!
 
Ska försöka åka till Oslo innan jul också, kommer vara upptagen hela tiden känns det som. Får vila denna helgen antar jag. Om jag inte random gör något, men måste ju bli frisk.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Har bara köpt en julklapp (till dig!) och stressar typ sönder på resten jag ska köpa, för jag har verkligen ingen aning om vad?! Och så kommer det kännas jättekonstigt att fira jul här uppe med Paulas familj och inte min egen o.o hänger inte med längre alltså

Svar: Yaay, håhå, nyfiken! Jag med, har inte köpt en enda. ; _ ; Åh, det förstår jag, haha. Nej, knas liksom
Sam

2013-11-20 @ 19:06:56
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0