Paaaartyyy!

Imorgon bär det av till Stockholm igen, ihh. Har saknat det massa sen jag åkte hem. Sen blir det Rockbitch Boat lördag-måndag, ååååh! Awesome! Trodde aldrig jag skulle komma dit, men det löste sig. <3  Intressant att även se lite av Riga med eftersom det är dit båten går, och sen tillbaka igen. Hoppas att det blir toppen!
Stannar i Stockholm till tisdag, så kan man vila ut på måndagen. Ska nog tvinga med Endigo till Shock eller något med, om vi orkar vill säga, och köpa ny hårfärg. Hehe.
 
Har  packat sen igår, är mer eller mindre klar förutom det sista som jag packar ner imorgonbitti. Köpte nya ögonfransar också som var jättestora, haha. Sen en parfym som luktar vanilj. <3 Sen har jag även hittat världens gosigaste tröja och två t-shirts som jag ska ta med i helgen. Kommer bo i den gosigaste känner jag, hehe. En grå stickad. Har inga bilder på något av det, men vad gör det, haha. Weeelll, ska försöka göra klart den här uppgiften vi fick på utbildningen idag efter besöket på ellos, sen måste jag lägga mig i hyffsad tid idag eftersom min klocka ringer tidigare än vanligt för jag hade tänkt duscha och så. Får sova på bussen, om jag kan vill säga.
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Låter så awesome och jag är avundsjuk! *-*

2013-11-08 @ 11:32:15
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0