In Oslo

Blev att jag åkte in till stan idag istället. Var dock jobbigt att gå där själv med allt folk, men jag överlevde ändå. Kom hem med två tunnlar till öronen, nya solbrillor, Milkyway dricka och lite så. Köpte öven Skittles till Lee. Kanske jag skickar dem till henne, annars får hon vänta, hehe. Fast de kanske blir äckliga om de får ligga en månad... Hm. 
Gick hela dagen och undrade varför jag tagit på mig det jag hade, för jag ville inte ha på mig det sen och tyckte inte om att ha den hoodien till de byxorna och blabla, haha alltså.
 
Ni får nöja er med instagrambilder på de här två sakerna sålänge.
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Fina tunnlar :3
Det är nog ingen fara när det är den sortens godis, men du får gärna skicka om du vill :3333

Svar: Tackis. :3 Nej kanske inte, haha awh jaa, kanske gör det. :333
Sam

2013-03-03 @ 13:40:30
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Olivia

Fabulösa tunnlarna var!
Äntligen solglasögon väder hihi, hur ser dom ut?

Svar: Yay, tack! Ja, men eller hur! De är såna stor som täcker halva facet ungefär, HAHA. Ska försöka ta bild imorgon!
Sam

2013-03-03 @ 19:29:09
URL: http://radioaktiv.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0