Varm dag idag

Var ute och cyklade lite idag igen, satan vad varmt det är nu, fjrjgjk. Vill ju sitta i en park och ha parkhäng, men jag är forever alone så näh. (Vill inte göra det själv, inget kul ju). Alla bor långt bort, bleh. Får i alla fall besök av syster och Merlin imorgon, det blir fint det.
 
Glömmer bort gifyo då och då, men ibland hittar jag dit igen och det händer att jag gör en gif. Kan sluta såhär;
 
 
Blåser upp kinderna som en blåsfisk. Ska ta ut de i läppen och skaffa vertikal labret och ev. medusa istället.
 
Snart är det ju midsommar med, längtar till det för jag ska till Halmstad och träffa släktingar då, yey. Har inte varit där på länge så det blir skojs. 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Olivia

Så söt du är!
Vill också ha parkhäng :( Det som är mysigt med somrarna ju

Svar: Du är sötast! Åh ja, eller hur, ska vi ha parkhäng tillsammans? ):
Sam

2013-06-06 @ 19:58:20
URL: http://radioaktiv.blogg.se
Postat av: aliengirl- life with autism and art

Det är skitvarmt hos mig med! :)

Svar: Skönt! Så länge det inte är för varmt då, hehe
Sam

2013-06-07 @ 13:10:56
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Postat av: Lee

Jag vill ha parkhäng men är också forever alone :c jag vill ha en teleport så jag kan hänga runt med dig istället.
Piercingaarr, jag vill också .-. du passar så bra i dina, wee. Jag vet inte vad jag vill ha men jag vill ha något, problemen </3

Svar: Uhu, suger ju. :c Ja, det hade varit toppen ju. Vi får ha massa parkhäng när vi ses iaf. <3 Awh jaa, tack så mycket, yay. Ja, det är svårt då ju, wäh. </3
Sam

2013-06-11 @ 20:33:21
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0