V I N D R U V O R

Ursäkta mitt fula inlägg tidigare, borde inte blogga när jag är så nere, fjkrgk. Men jaja. 
 
Cyklade fram och tillbaka till/från Gällstad igår och idag. Jag trodde jag skulle ramla typ hela tiden, har inte cyklat på flera år för det är så ostadigt och jag bara vurpar (nästan iaf) hela tiden. Men jag överlevde utan skador! Köpte vindruvor, nom. <3 Jag gillar vindruvor.
 
Random bild från maj;
 
 
Mitt hår har växt endel ockå, syns ju såklart inte så bra på den här bilden, men iaf. Sen så är det silverblondaktikt nu typ. Ska ta bild när mina kinder är lika svullna (piercingarnas fel). Men jag har ju värsta bollansiktet ändå, uhu... Hahah fya.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Vindruvor ;-;
Hoppas kinderna är snälla och slutar vara svullna snart :c

Svar: Nom. <3 Ja, hoppas jag med, de har gått ner lite iaf. :c
Sam

2013-06-06 @ 14:32:40
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Evve-Normal is boring!

Massa fin bild på dig :))

Svar: Tackiss!
Sam

2013-06-06 @ 21:32:53
URL: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0