"Oh! And if I try to make it out of this town. No way of knowing if I'll ever be found"

 
 
Kom nyss hem efter att ha varit ute en stund, dricker jorgubbsdryck. Funderar på hur jag ska lösa det med mina piercingar, kan inte ha dem på praktiken pga säkerhetsskäl, men vill ju inte att de ska växa igen. Kommer ju ha ute dem sex timmar om dagen i så fall, fff. Får försöka köpa en sån man kan köra upp i näsan till septumen och kanske bara ha genomskillniga stavar så att det inte syns heller. Eller något. Hoppas katterna låter bli mina öron också, annars får jag väl ont eller något. Jaja, sånt är livet. Frjkgkjr.
 
Vill hitta ett jobb där jag kan ha dem i utan problem, hrm. Sen så att jag kan flytta hemifrån och allt sånt där. Orkar inte bo hemma, blir knäpp på det. Kanske bara ska fly. Orkar ej. Hej.
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Så typiskt, ofta katterna skulle hänga sig i din näsa liksom, haha ._. fattar väl säkerhetsskälen och så, men man blir så less hej och hå!
Fin gif fin du :c

Svar: Ja eller hur. ._. Ugrjg ja, bleh. Du är finast. <3
Sam

2013-06-11 @ 20:31:59
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Johanna

Oj, så fin du är!

Svar: Åh, men tack!
Sam

2013-06-12 @ 22:57:31
URL: http://nostalgitrippar.blogg.se/

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0