"My life is like a video game"

 
Är ju rosa i huvudet nu med.
Gjorde en vlog idag med, håller på ett ladda upp den på youtube så den kommer upp här senare om inget förutsägbart skulle hända, ehe.
 
Är ledsen för mina wasabinötter snart är slut. </3 Sad moment. What. Jag gillar starka saker okej. Salta och smått sura med. Nu vet ni, anteckna. Nä. Vad händer.
 
Bara för att jag det var med tv-spel i rubriken så fick jag sån lust att spela tv-spel. ARGHH. Låta nörden inom mig komma fram. Hahaha ja. Men har ju inget. (Sad moment igen). Ska gå och gråta över det nu, återkommer senare, hehuhu hejdå folks.
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Du är fin i rosa okej :(((

Svar: Men fjtgjkg tack ju. ))): <3
Sam

2013-06-29 @ 15:26:06
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Milina

Älskar färgen på ditt hår! Skit snyggt!!

Svar: Åh, tack så mycket!!
Sam

2013-06-29 @ 23:20:53
URL: http://Nattstad.se/Milina

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0