Pink salt

 
Hai.
Jag är full av stjärnor och mitt rosa är ljust. Gillar det så det.
Jag åt jut ett äckligt äpple, påminnde om parfym i smaken. Blä. Jag slängde det, hehe. Får dricka mitt te istället, ja.
 
Var så trött imorse att jag trodde jag skulle avlida. Sen har jag haft hemsk huvudvärk och sovit två gånger sen jag kom hem. Huvudvärken är mer eller mindre borta nu i alla fall och jag vill ha mörk choklad med havs salt bara för att den är så god. Smaka på den om ni inte smakat. (Särskilt om ni gillar salta saker som jag, hehö).
 
Pelle hade gjort sån dära mjukglass idag (ni vet sån man kan köpa i kartong och gör själv typ, eh ja). Den var godare än jag väntat mig, så det var ju okej.
 
Träffar i övrigt massa katter på praktiken som jag vill ta med mig hem. Onda katter som är så gosiga. Vill ha katter när jag flyttar hemifrån. Helst en siames, eller två. Synd att de är så gnälliga bara. Kanske går i taket, haha uuh. Kommer nog ändå inte börja med siames eftersom de är så dyra och jag inte har de pengarna, än. Men jag gillar andra katter med så det går ju så bra så, hehuu.
 
Ha en fin kväll, tjoho.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

sv: Jotack, helt UNDERBART :D

2013-07-05 @ 11:51:28
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: Lee

Godishår *-*
Jag har varit nyfiken på den där mjukglassen...o.o måste nog prova

Svar: Hehuuu. Gör det. <: Provade vanilj.
Sam

2013-07-06 @ 14:22:52
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0