Lovely times. ♥

I fradags träffade jag Cody tillslut, blev musik och grejer i parken och vid sjön. Åkte tillbaka till stan på lördagen och stannade över natten. Följde med på någon inflyttnignsfest och sov sedan hos Malva som jag inte träffat på jättelänge. Hennes katter var jättesöta så jag dog en aning och en mysig lägenhet och balkong hade hon med! På söndagen så gick vi och mötte upp Lee som kommit hit. Det var fint att få träffa dem igen efter så lång tid. <3 Vi hamnade i parken och grejer igen. Lee fick sina presenter av mig med, heh.
 
Sen blev jag illa tvungen att klippa luggen eftersom jag råkat bränna i den också. </3 Mindre kul, men jaja.
Är himla trött efter att vara uppe tidigt också, så somnar nästan alltid när jag kommer hem eller under kvällen typ. Orkar inte skriva så mycket här då heller,
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Amanda

Så fint alltihop ★

Svar: Verkligen. ★
Sam

2013-07-21 @ 12:34:47
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0