Fullt upp!

Haisan folkisar.
 
Jag har det helt okej nu när jag fått träffa fina vänner och annat skoj folk. Har träffat mer folk under denna/dessa veckor än vad jag gjort under hela året ungefär, haha alltså. True story. Har hängt i stan en del och sovit där, hamnade i Borås och träffade folk där med. Träffade Kikki då med som jag inte sett på länge, hon kommer även hit snart en sväng, mys. Syster är även på besök nu, blev picknick nere vid sjön igår, sen har det blivit te och anime. <3
Iris, Malvas hund pajade mina brillor så har lånat Malvas sålänge (eller ja, glömde lämna tillbaks dem igen, men ska köpa nya snart...). Sen gjorde vi en vinbärspaj med marängtäcke. Är inte så förtjust i maräng, men den blev god!
 
Eftersom jag inte har hunnit lägga in några bilder i datorn än så tar jag från min instagram, heh.
 
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Pajen var jättegoood *-*
Nu fick jag lust att titta på anime :c

Svar: Eller hur. *-* Awh, du får göra detta, wuuh. Vi kanske kan göra det tillsammans, hehuehuehu
Sam

2013-07-21 @ 20:04:47
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Fatma

söt vovve :)

Svar: Jaa, hohoo
Sam

2013-07-21 @ 20:10:16
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: izza

alltså hunden ♥
och åh så fin du är!

Svar: Haha ja, den är söt. <3 Tack så mycket!
Sam

2013-07-21 @ 21:32:02

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0