"Don't let me go"

 
Hade Lee på besök en sväng idag med. Blev Skins, te och grejer, fint var det. <3 Känns bra att hon ska vara här nu ett litet tag. Även om jag redan haft ångest över när både hon och Cody ska åka hem igen, uhf. Ska ju få träffa dem flera gånger innan liksom, men kommer bli så jobbigt när de åker igen. Hemska tanke. Nåväl.
 
Fick låna Lee's baseball jacka igår med när jag frös och hade ingen med mig. Den är jättemysig och jag har den fortfarande. Hehe.
 
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Amanda

Du kan låna den tills jag kommer och sover över, heheh c:

Svar: Vad snällt, hohoo. Nu blev det varmt att ha den på sig, hahha
Sam

2013-07-21 @ 12:36:11
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0