"Den dagen så sken solen och de trallade och log"

Hellå.
Idag har jag cyklat typ 1,6 mil samalagt, känns helt okej. Använde mina pongocreepers för första gången idag med, älskar dem. Hittade nya chokladglass såpbuubblor idag med, whi. Luktar choklad. Även ringar till mig och Lee, hehu. Jättefina kronor. <3 Lägger upp bild när hon fått sina osv. Vill inte använda dem innan jag gett henne sina, de hör liksom ihop.
Sen gjorde jag bra bananpannkakor, alltså mer hälsosamma, haha. Jättegoda faktiskt.
 
 
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Fina skorna! Och vad jag saknar mina mintbubblor nu >:
Kronorna såg så söta ut *-*

Svar: Ja, bästa! Awh ja. >: De är massa söta, huhuu
Sam

2013-07-02 @ 18:41:10
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0