The perks of being a wallflower

Såg The perks of being a wallflower igår, den var jättefin. Tyckte om den väldigt mycket och det var bra skådespelare med också. Samma ressigörer som till Juno och den tycker jag ju om också. Typ tio minuter in i filmen så ba: "Omg jag gillar den här redan." Såna filmer är super, sålänge det inte händer något så man inte tycker om den alls längre ungefär. Jag kommer helt klart se den fler gånger. Gillar sånadär speciella filmer. Lovely. <3
 
 
Jag borde nästan göra en egen kategori för film och serier, skriver ju så mycket om det? Dock hamnar det ju ofta med annat också, men ändå. Kanske en för sånt dära tekniskt, haha. Kollar ju på ganska mycket serier, eheh. Nåväl, får se.
 
Blev lite glad när jag upptäckte att jag nått 300 följare på tumblr, har legat på 296-297 så länge, haha. Så det var ju trevligt, hähä.
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Emelie

Såg den för några veckor sedan, tyckte också den var jättebra :D Lite lustigt att höra Emma Watson med amerikansk brytning bara haha :3

Svar: Visst är den! Haha tänkte jag inte på. :3
Sam

2013-02-16 @ 16:54:59
URL: http://emelieangelstar.webblogg.se
Postat av: Walter

Den är helt underbar, bästa jag sett. <3

Svar: Verkligen. <3
Sam

2013-02-17 @ 15:47:51
URL: http://nox.webblogg.se
Postat av: Mie

Hej! Har börjat med veckans blogg igen, efter ett långt uppehåll! Ta chansen att bli länkad inför mina läsare. Allt du behöver göra är att skriva: jag är med! :)
Kram

2013-02-18 @ 12:09:05
URL: http://mieevnice.webblogg.se
Postat av: izza

Jag såg den idag eftersom så många tipsat om den. Och tyckte med om den. :3
Dock är det synd att man förväntar sig lite för mycket när andra tipsar om någonting.
Om jag hade funnit filmen själv på något lustigt sett hade jag nóg gilla den lite mer :o

Svar: Åh, vad fint. :3 Förstår vad du menar, när någonting är väldigt sönderpratat/många som säger att det är hur bra som helst eller liknande, så får det ju lätt att man ju högre förväntningar. Då kan man ju alltid se filmen igen om man blev besviken, eftersom man då kanske har mindre förväntingar och den kanske är bättre då, haha. Jag hade bara sett två som skulle se den, så jag kollade upp den då, heh. <:
Sam

2013-02-19 @ 02:23:42
Postat av: Lee

Jag ser bara folk som älskar den överallt men har inte fattat alls vad den handlar om, så passande att du la upp en trailer, hehe ;-; Måste titta på den någon dag, känns som jag skulle gilla den också :3

Svar: Åh, jag hade inte sett den så mycket överallt innan jag såg den, haha. Men ja gör det, tror jag nog. :3
Sam

2013-02-19 @ 15:28:29
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0