Stockholmsmys. ~ <3

Stockholm var bäst. Åh, saknar det redan så mycket. Träffade massa nytt folk igen och alla var och är så fina. <3 Vill flytta dit nu.
 
Blev två timmar sen till Stockholm pga allt kaos, men hittade en Endigo sen i alla fall och vi for hem till honom och hade det nice. Te och massa popcorn, Alfons Åberg och grejer, nice.
 
 
Provade hans Rainbow Dash-hoodie, supermysig. Fick även lussekatt hos Endigo. <3 Har velat ha det sen i sommras...
 
 
Efter att vi mött upp Kitcha och missat tåg och grejer så kom vi fram dit Kerbera skulle spela, kom fram precis innan de skulle börja, ehe. Duktiga är de, huhu. Träffade massa folk där, gos.
 
Festen blev flyttad till någon random brud. Det var fint folk och allt, men det blev lite knas också. Haha well. Fick vänta på pendeln i en och en halv timme något när vi skulle fara hem på morgonen, inte allt för nice, men minns inte allt för mycket av det dock...
 
 
När Endigo dagen efter skulle iväg på grejer med jobbet så vart jag i staden eftersom jag hittade söta folk där. Nicki och Melinda hann jag se en stund innan de försvann, yay. Sen hängde jag med Keiro, Liam, Pingu och folk.Tillslut gick alla utom Keiro som var snäll att vänta med mig, hehu. Vi chillade runt på centralen, Espresso House och så, mys!
 
 
Behövde inte vänta så länge själv innan Endigo kom tillbaka med Micke, vi hanmade på Burger King och drack te där innan vi for hem mitt i natten.
 
Sa hejdå till Endigo som följde mig till bussen och det var inte nice att åka hem. Hade det jättefint där uppe. <3 Förhoppningsvis drar jag tillbaka över nyår.
 
 
Until next time, ha det fint!

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Moa EpicFaiil

sv: Aaah! Fan va kul! :D

2013-12-09 @ 17:08:58
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0