Stockholmsäventyr so far

Landade i Stockholm i fredags och blev uppmött av Anton och sen blev det förfest hos honom när Endigo och Kitcha anlände, det var fint. Men sen när vi skulle gå ut kaosade det lite, det regnade och Kitcha hade glömt sitt legg så vi kom inte in någonstans. Men sen hamnade jag och Endigo på HBJ en sväng, men drog sedan hem till Anton och däckade där. Men på morgonen fick vi fara hem till Endigo, däckade där igen och låg i sängen ända till tre på eftermiddagen. Jag lyckades välta ut två vattenglas på hans golv som den klant jag är...
 
Kitcha och Endigo påväg in till stan under natten;
 
På kvällen drog vi in till stan och träffade Nicki och lite folk en snabb sväng innan vi mötte upp Kitcha och for till Isak och folk där vi hade chillkväll, film och spel blev det. Hade inte spelat tv-spel på länge så det vart fint. Har saknat dem också så asnice att träffa alla igen. <3
 
Efter att ha gått upp lika sent denna dag och fixat oss, dragit därifrån så hade jag sällskap med Endigo och Kitcha innan de for iväg. Satt ensam på TC ett tag, Petri och Lilo kom förbi mig och hälsade när de var påväg till resten i Crestillion, de räddade mig från en panikattack där med, timing. Var lite kaos innan jag visste vart jag skulle spendera natten, men sen löste det sig och Crestilllion kom förbi TC och hjälpte mig så jag kom till Anton. Så nu sitter jag här och har det chill. Anton spelar tv-spel och jag grejar lite vid datorn. Är tröttis så lär väl somna lite tidigare än typ 4-5 som det blivit de andra dagarna, haha. Ska kanske träffa lite folk imorgon under dagen, sen ska jag möta upp Nero på kvällen och sova där en natt. Far och flyger hit och dit här uppe! Sen är det nyår och hoppas att det blir nice, kanske träffar lite mer saknat folk då. Vet inte riktigt vad som händer då men. We wait and see.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Låter fint men rörigt det där :3

2014-01-02 @ 13:50:49
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0