Snökaos, mot Stockholm!

Oh god. Jävla snökaos, Sven, bussar och allt. Inställda bussar och olyckor hit och dit. Tack och lov var min buss bara försenad, dock var det en ersättningsbuss så fick byta på ett ställe och kommer få byta igen, bleh. Men komma fram till Stockholm ska jag i alla fall, även om det blir lite senare än det skulle. Kommer inte vara helt lugn innan jag är där och hittat Endigo dock. Allt detta kaos, hrr...
 
Hann säga hejdå till Lee i alla fall, det var fint. Hoppas vi ses snart igen! Pwee. <3
 
 
 
Blå idag.
Imorgon blir det Kerbera, träffa massa folk där, sen party hos Seike med massa folk. Låter niiceee. ~ Hoppas på en fin helg som kan väga upp dagens kaos.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Hoppas jag kan komma ner igen snart ;-;

Svar: Jajajjajaja!!
Sam

2013-12-08 @ 21:35:43
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: ami

ditt hår är ju bedårande, fantastiskt!

Svar: Tack så mycket du!
Sam

2013-12-12 @ 13:54:01
URL: http://twofaced.se/

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0