Lilla Blå

Var och hälsade på syster i helgen, mys! Vi såg film, därbland "Känn ingen sorg" som jag inte hade sett än så det var fint att se den nu. Gillade den. 
 
Lämnade in min mobil också eftersom skärmen pajat och grejer, saknar den redan, uhu. Sen gick vi till caféet Lilla Blå, det är så mysigt där. <3 Drack Chai Latte, som är cirka något av det bästa som finns.
 
 
 
Knappt en vecka kvar till julafton och jag har inte införskaffat en enda julklapp än... Men ska börja imorgon, har en jag nog kan fixa då i alla fall. Tråkigt väder har det blivit också, jag menar, regn och blåst, vad fan är det för vinter!? Hua. Hellre snö då faktiskt. Men jag vill ha vår!! Eller ja jul och nyår, sen så.
 
Nu har mitt kära te tagit slut så jag ska gå och göra nytt, heheh. Vadå jag missbrukar inte alls te?

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Myysigt! *-*
Vill ha chailatte nu bara för det, hdfkjgdfkg

Svar: Massa myys!! Chai latte är beroendeframkallande.... kltrgklre
Sam

2013-12-19 @ 22:34:44
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0