"I am a hurricane, an army strong as one."

 
Övernattade hos Lee inatt, mysigt var det. Vi drack massa te, tittade på roliga videos, gick till Ica och köpte burn i mörkret ich grejer. Niiiice!
Imorgon är det redan en vecka sedan Lee kom ner och om två dagar är det en vecka sedan konserten!? Alltså shit. Glad att ha fått träffa Lee varje dag hon varit här i alla fall. Vi ska ses och säga hejdå imorgon. <3
Längtar massa tills imorgon eftersom jag åker till Stockholm då, men det är lite sorligt att Lee åker tillbaka till norr igen. Vi kommer säkert inte ses förens nästa år. Vilket låter jättelänge... Hoppas inte det dröjer tre månader igen dock.
 
Blir antagligen Kerbera på lördag också, sweet. Kommer vara massa folk jag känner igen där då tror jag, spännande. Ser inte fram emot den långa bussresan direkt, men well, det är det värt. Hoppas inte stormen gör något så det ställs in eller något... Bussen hem gick ju sist liksom. Kommer bli sur om det skulle ställas in.
 
Nu ska jag packa klart, är nästan klar dock, dricka te och spamma folk eller något, ehe. Ha det fint. ~

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: MissNosebleed- My Life In Japan!

sv: jaah de va magiskt :3
Kramar Louise Nosebleed!

2013-12-06 @ 15:21:24
URL: http://missnosebleed.blogg.se
Postat av: Lee

Fint var det! ;-;

Svar: Jaa. <3
Sam

2013-12-08 @ 21:39:46
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Candie

Ohmy du är så himla fin! Är helt kär i ditt hår också. Är det ditt egna eller en peruk? Ifall det är en peruk skulle jag bli jätteglad om du ville säga var den är ifrån :D

Svar: Åh, men du är ju! Tack, det är en peruk, hehe. Den är från ebay! :3
Sam

2013-12-15 @ 20:25:18
URL: http://candie.blogg.se/

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0