Vad hände?

 
Fick hem mitt löshår idag som jag tänkte jag skulle prova, trivdes förvånadsvärt bra i det. Matchade mitt riktiga hår jättebra också! Även min BOY London tröja och mina röda linser är hemma nu med. <3 Väntar på några saker till nu med!
 
Var en vecka sedan jag skrev här visst. Men släktträffen var jättebra, var fint att träffa alla igen! Party hela helgen och massa kramar hit och dit. Tog inga bilder utom en när tvillingen sitter i en guldglittrig liten bil (en sån man lägger pengar i så får man åka lite upp och ner) och en på all alkohol vi köpte, haha. Tog ju några timmar att åka, men det gick bra! Förhoppningsvis drar jag till Stockholm nästa månad och Malmö lite senare i höst. <3
 
Ha det fint!

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Alltså jag undrar om det finns något du inte passar i :c

Svar: Haha men gulle. :c
Sam

2013-08-31 @ 16:44:53
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Sofie

Såå fint! Passar dig asbra :)

Svar: Åh, tack så mycket! <:
Sam

2013-09-14 @ 17:36:01
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0