Snart är sommaren slut (hemskt)

Hejsan hoppsan folket!
 
Nu är den nästsista veckan på praktiken slut och jösses vad fort det gick. Har varit där i två månader liksom!? Hela sommaren har bara flugit förbi. Vill inte ha höst och vinter, uuh. Men några saker jag ser fram emot då är i alla fall Black Veil Brides konsert, lussekatter och träffa Lee.
 
Imorgon hoppas jag att jag kan åka till Göteborg, Seike skulle träffa lite fans då med en kort stund nu när han är där och jag vill ju krama honom så, huu. Han är ju himla awesome liksom! Plus att jag vill gå till H&M och sen kan jag träffa pappa och Marta som jag inte träffat sen midsommar.
 
Måste ju spara pengar så jag kan åka till Stockholm snart med och träffa folk. Kommer vara så nervös över att träffa nytt folk som jag förhoppningsvis ska, men förhoppningsvis är de snälla och tycker om mig, haha.
 
Hej random bild från förra veckan någon gång.
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0