Jag måste sätta ner fötterna på jorden.

 
Vill bara flytta hemifrån, samtidigt som jag har svårt att vara ensam bland folk och grejer. Är så ensam här, träffar nästan aldrig någon längre, alla bor långt bort. Så jag är mest bara hemma ungefär. Imorgon ska jag dock åka till Falköping och träffa systrarna över helgen. Party på lördag! Men jag måste verkligen härifrån, snart. Känns knappt som att jag har fötterna på jorden längre, om ni förstår vad jag menar. Att man är ovanför marken och försöker hitta någonstans att landa, hitta någonstans att känna sig hemma och också få kalla hem. Det är en så konsig känsla. Ibland känns det som att någonting är påväg att hända, men ibland vet jag inte. Jag är känner mig för misserabel för mig själv ungefär. Jag vill inte känna denna ensamhet, och vara så obekväm i mig själv. Jag vill kunna leva om jag ändå ska vara här. För det känns inte riktigt som jag gör det nu.
Det var en så stor det som försvann när Lee flyttade, så stort hål blev det. Jag kan inte göra något åt hennes val och det enda jag vill är att hon ska få må bra. Hon förtjänar det verkligen. Men jag måste bara hitta någonting som kan fylla det där hålet. Jag måste kunna tro mer på mig själv och försöka se bra saker istället för det dåliga hela tiden.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Ditt tänk är bra, tycker jag. Hoppas verkligen på att du kan få flytta snart och hitta ett ställe där du trivs, och önskar att det inte vore så långt och dyrt att åka mellan våra städer..
Saknar dig massor ♥

Svar: Tack, vad bra. Hoppas jag med, och tack. Eller hur, så kasst. Saknar dig också massor! ♥
Sam

2013-08-31 @ 16:46:30
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Anonym

Känner igen mig i det där. Ensamheten och så vidare.
Skillnaden är väl att du är några år äldre och kan flytta hemifrån osv. Lycka till i alla fall!

Svar: Det är jobbigt det där. Jo, förutom att man måste ha en inkomst som täcker hyran osv. Tack, och detsamma!
Sam

2013-09-07 @ 00:35:46

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0