"I have tried so hard to be a better soul, I have worked so hard at making myself whole"

 
Just nu väntar jag på att bli hämtad och åka neråt landet. Ska på släktfest/träff i helgen, mys! Så har packat klart och grejer idag. Dock är jag inte så pepp på att åka bil i flera timmar och jag hoppas jag kännes mig bättre tills dess. Känner mig konstig.
 
Jag vill ha energidricka också, varför då liksom. Nej, nu måste jag gå och fixa det sista, haaiidoo.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Felicia - Drömmen om att tatuera

Hej! Tänkte bara säga att jag verkligen älskar din design och hela du och din stil är bara för wow! <3

Kramar Felicia

Svar: Åh, men tack så mycket! <3
Sam

2013-08-22 @ 16:44:37
URL: http://feliciaingren.blogg.se/

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0