Göteborg, SEIKE och sånt fint. ♥

 
^ Såg ut så när jag for till Göteborg.
Köpte två par leggings när jag var där, lägger upp bild i nästa inlägg, ehe. Jag traskade i alla fall till Brunnsparken där Seike skulle vara för jag ville ju krama honom, uhu. Han var jättefin, åh. Dog lite inombords, sån awesome människa det där. Verkar så snäll och allt. ♥ (Jag var gladare än jag ser ut, hahaha uh). Ser jättekort ut bredvid Seike med, men det är jag ju också...
 
 
 
Snygga skor har han med.
 
Sen träffade jag pappa och Marta en sväng nu när de var här. Hann inte träffa dem så länge, så mötte mamma och Pelle efteråt. De skulle se på Eva Dahlgren så var tvungen att stanna i stan till kvart i elva då hon slutade... Jag gäspade massa under tiden, eeeh. Var trött och massa och min mobil dog. Somnade ändä inte fören vid tre när vi var hemma. Öh.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Ida

Lycko :c

Svar: HEHE. <3
Sam

2013-08-19 @ 02:10:01
Postat av: Lee

Fina människor :c <3

Svar: Du och Seike är fina ja. <3
Sam

2013-08-23 @ 09:48:56
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0