Black Veil Brides and random ★

 
Är så himla trött efter praktiken varje dag, somnar alltid en stund när jag kommit hem, haha uh...
 
Skulle kanske åkt till Göteborg denna helgen och träffat folk, sovit hos kusinen och tatuerat mig, men får ta det nästa helg istället. Köpte konsertbiljett för pengarna istället, hahah. Black Veil Brides. <3 Ska ju se dem i november nu istället, awesome! Fast det har jag inte fattat än, kommer nog inte fatta det fören typ samma dag. Hoppas för allt i världen att det blir av nu med.
 
Saknar min snakebite också. JAHA VAD SKULLE DET VARA BRA FÖR. Hoppas det går över, annars överväger jag att skaffa igen (har ju kvar ena). Utan någon i överläppen, tills jag kan skaffa vertical labret eller något...
 
Om saker och ting löser sig som det ska så hoppas jag på att kunna åka till Stockholm i september. Har velat åka dit så länge nu, så hoppas verkligen jag kan göra det då. Träffa massa fint folk och shoppa!
 
Sen... SKA JAG VÅGA GE UPP DET BLONDA HÅRET ÄN!?

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

BVB!!!!!!
Dumma piercingar och hårproblem man har alltså >:

Svar: YAY!!!!! Ja eller hur. >: Är ju trött på bara blondt, men det är ändå det jag trivs bäst i i slutändan...
Sam

2013-08-13 @ 16:13:34
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0