Seriösast i stan

 
Så går det när man försöker ta bra kort förlänge...
Ska fortsätta mitt Harry Potter-maraton i min ensamhet, katterna håller mig sällskap ibland i alla fall. Tack kära katter. Kommer sluta ensam med hundra katter, hej.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Crystal

Fint sminkad du är! Jag har länge letat efter en vit ögonskugga som faktiskt är Vit men inte lyckats än. Vad för sorts använder du?
Kram / Crystals

Svar: Tack så mycket! Åh, det är en vit eyeliner jag använder, hoho. Kram
Sam

2013-04-30 @ 22:15:57
Postat av: Crystal

åh :o Vad är det för märke? :3

Svar: Huuh? o:
Sam

2013-05-09 @ 11:22:22
Postat av: Crystal

om det var nån särskild eyeliner tänkte jag :3 Jag har en H&M-variant som jag knappt använt för att den också ger så svagt vitt -.-

Svar: Aha åh, men den är från H&M den jag har nu.. :3
Sam

2013-05-09 @ 15:20:40

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0