Overworld och Crestillion ~

Under tiden jag varit borta (typ) så har mina vänner och bekanta i Overworld och Crestillion släppt nya musikvideor! Som jag lovat att skriva om överallt, bäst att hålla detta annars vet man inte vad som händer?? Skämt och sido, alla som hamnar här borde spana in dem, det är niiiceee! Såg dessutom mig själv i Overworlds video, busigt av dig Endigo, ehe. Det är ju Endigo, sångaren i Overworld, som klippt ihop båda och filmat Crestillions video och allting, så massa creds till dig vännen. ~ <3
 
 
 
Är påväg från Stockholm nu, så gör ett inlägg om det när jag är hos mamma igen. Buuuuh ni får lyssna på musiken här tills dess. ~

♔ Kommentarer till Sam ♔

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0