Kaos i rummet tills vidare

 
Har tagit ner allt från mina väggar och vissa av hyllorna i mitt rum. Ska äntligen målas om, de tapeterna jag har nu är så fula. Det blir lila. Sen ska jag fixa mitt rum så det blir mysigt. Sen så kan jag kanske ta hem folk igen, haha. Inte för att folk är hos mig speciellt ofta, men ändå. Trivs inte direkt på mitt rum nu. Ska lista ut hur jag ska möblera det också, mamma får hjälpa mig. Hade varit enklare med ett bredare rum, mitt är ju så avlångt. Men jaja. Får leva med det. Tills jag kan flytta.
 
Ida ska få hjälpa mig att fixa mitt hår med, klippa och färga utväxten. Det är lite lättare för någon annan att se överallt osv. Så får vänta tills vi kan ses, förhoppningsvis snart. Men bor lite i den röda peruken nu, haha! Försöker även skona håret lite från plattång, spray osv. Så då kan jag gömma det i peruker sålänge. Har liksom jättekonstiga längder på det och har fällt och gått av lite tror jag... Haha eh. Verkar må lite mer okej av att jag inte gör något med det nu dock, heh. Får göra en inpackning eller något en dag!
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

sv: Eller huuuur, visst är hon :] Min lilla gullepulla är det!

2013-10-07 @ 10:33:32
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0